Dožijte se úctyhodného stáří díky mladému ječmenu

mlady-jecmen

I když je můžeme získat z celého spektra jiných zdrojů, jen u minima z nich se setkáme s takovým rozsahem a bohatostí nutrientů. Šťáva z mladého ječmene je enzymatickou bombou pro náš organismus. Je plná vitamínů, minerálů, aminokyselin a enzymů.

Obsažené látky ve šťávě z mladého ječmene

Obsahuje silné antioxidanty, které zabraňují stárnutí organismu a pravděpodobně mají zajímavý protirakovinový účinek. Jedním z klíčových prvků v mladém ječmeni zodpovědných za tento efekt je enzym známý jako superoxiddismutáza(SOD), který je činidlem schopným ničit volné radikály v těle. Volné radikály jsou podle mnoha odborníků považovány za primární důvod pro předčasné stárnutí a nemoci. Poškozují buněčné membrány, buněčné mitochondrie a dokonce i DNA. Mladý ječmen přispívá k podstatné redukci volných radikálů, zastavuje řetězovou reakci oxidace, která usmrcuje zdravé buňky. Dostatečný příjem SOD je dobrým základem pro snižování vysoké hladiny LDL cholesterolu a účinnou metodou při léčbě rakoviny.

Mladý ječmen má další zajímavé účinky

  • detoxikuje organismus
  • inhibuje tvorbu lipidů zodpovědných za vysoký krevní tlak a srdeční choroby
  • zabraňuje vstřebávání karcinogenních látek ze zažívacího traktu
  • napomáhá zdravé tvorbě červených krvinek
  • podporuje zásobení tkání kyslíkem a pomáhá odstraňovat těžké kovy a chemikálie z krve
  • pomáhá pacientům s chronickou pankreatitidou
  • neutralizuje překyselení organismu, je vhodný při léčbě vředových chorob

Ječmen je vynikajícím potravinovým doplňkem, který může obří měrou přispět k celkovému zdraví organismu a zvýšit šance dožít se vysokého věku.

Sdílet na Facebooku

Audiron

Další zajímavé články

Tělo a kondice

Jak se vyhnete ranní únavě?

Známe to všichni. Vykročíme z postele levou nohou a cítíme se pod psa, ranní únava nečekaně přichází. Většinou jde pouze o chvilkový moment,

Tělo a kondice

6 projevů, že se málo hýbete

Pohyb je pro tělo velmi důležitý, zvyšuje fyzickou kondici a udržuje člověka v psychické pohodě. Jak poznat, že ho máte nedostatek a na

Tělo a kondice

Co s namoženými svaly po tréninku?

Namožení svalů potká čas od času každého, kdo pravidelně provádí fyzickou aktivitu. Je to nepříjemný problém doprovázený intenzivní bolestí a neschopností vykonávat