Braňte se únavě a bolesti svalů

lezectvi-je fyzicky-narocne

Kyselina mléčná-laktát je běžnou součástí mléka, mléčných výrobků a mnohé kosmetiky. Přirozeně v lidském těle vzniká při rozkladu glukózy ve svalech. Při zvýšené fyzické námaze je glukóza hlavním zdrojem energie pro těžce pracující svalstvo, tím pádem při sportu nestíháme kyselinu mléčnou dostatečně odvádět. Vznikají krystalky této látky způsobující únavu svalů, bolest až křeče, které přicházejí zejména po pohybu. Co použít na bolest svalů a jak se bránit,

Je dobré se po zvýšeném fyzickém výkonu ještě protáhnout, procvičit, poklusávat a chodit. Pokud po náročném fyzickém výkonu hned zalehneme, je zde zvýšené riziko bolesti. Taktéž je příjemné tělo promasírovat, alespoň nejvíce zatěžované partie, aby se řádně prokrvily.

V případě, že vaše svaly trpí a pociťujete zvýšenou únavu, doporučujeme koupelové sole pro uvolnění svalstva i bolesti. Bioinformační koupelová sůl Biotermal obsahuje termální vodu vřídla Podhájska, která se pyšní vysokým obsahem minerálních látek, které mají zklidňující efekt na unavené svaly. Často se využívá i při kloubních obtížích, bolestech páteře i poúrazových stavech. Koupel uleví od bolesti a dodá svalům novou energii.

Sdílet na Facebooku

Audiron

Další zajímavé články

Tělo a kondice

Jak se vyhnete ranní únavě?

Známe to všichni. Vykročíme z postele levou nohou a cítíme se pod psa, ranní únava nečekaně přichází. Většinou jde pouze o chvilkový moment,

Tělo a kondice

6 projevů, že se málo hýbete

Pohyb je pro tělo velmi důležitý, zvyšuje fyzickou kondici a udržuje člověka v psychické pohodě. Jak poznat, že ho máte nedostatek a na

Tělo a kondice

Co s namoženými svaly po tréninku?

Namožení svalů potká čas od času každého, kdo pravidelně provádí fyzickou aktivitu. Je to nepříjemný problém doprovázený intenzivní bolestí a neschopností vykonávat