4 bylinky pro imunitu a dlouhé podzimní večery

Zdroj: Freepik.com

Pomalu, ale jistě začalo babí léto a večery jsou studenější než dřív. Teplotní výkyvy v průběhu dne dávají hodně zabrat naší imunitě, a pokud nechceme být nachlazení nebo skončit doma s chřipkou a užít si poslední teplé dny, tak je potřeba imunitě trochu pomoct. Které bylinky na imunitu jsou nejvíce účinné?

Rakytník

O této bylince se začíná čím dál víc mluvit. Obsahuje obrovské množství vitamínu C a antioxidanty, které naší imunitě pomohou vytvořit pomyslný štít pro náš organismus. Rakytník se dá konzumovat ve formě sirupu, který vůbec nechutná špatně, nebo jako čaj. Vhodné podávat i dětem. V našem e-shopu najdete doplněk stravy Vitaflorin s obsahem rakytníku, granátového jablka, klanoprašky, včelí mateří kašičky a aloe vera.

Goji

Goji neboli kustovnice čínská je dalším skvělým pomocníkem proti oslabení organismu. Obsahuje nejen vitamín C, ale také vitamíny E a B, velké množství stopových prvků a aminokyseliny. Má nejen antioxidační, ale také detoxikační účinky. Prodává se v sušené formě, kdy se dá přidávat do snídaňových kaší nebo z ní vylouhovat čaj.

Kotvičník

No, co si budeme povídat – víte, proč se víc dětí rodí na jaře a v létě? Protože se lidi na podzim a v zimě víc tulí (a nejen to)! Potřebujete zvýšit chuť na sex? Vyzkoušejte kotvičník, který má prokazatelný účinek na erektilní vlastnosti. Zároveň se nemusíte bát o své zdraví, protože snižuje hladinu cholesterolu. Jednoduché polykání vám usnadní čaj z kotvičníku nebo můžete vyzkoušet bylinný koncentrát Tribulus Terrestris Forte.

Ženšen

Dokáže vám pomoct s psychickou i fyzickou rovnováhou a nastartovat vaši obranyschopnost. Často se využívá také ke zvýšení energie proti únavě (přestože neobsahuje kofein). Ženšen zároveň působí proti stresu, což se bude v předvánočním období určitě hodit. Požívá se extrakt ze sušeného kořene a dá se koupit v prášku nebo kapslích.

Sdílet na Facebooku

Audiron

Další zajímavé články

Tělo a kondice

Jak se vyhnete ranní únavě?

Známe to všichni. Vykročíme z postele levou nohou a cítíme se pod psa, ranní únava nečekaně přichází. Většinou jde pouze o chvilkový moment,

Tělo a kondice

6 projevů, že se málo hýbete

Pohyb je pro tělo velmi důležitý, zvyšuje fyzickou kondici a udržuje člověka v psychické pohodě. Jak poznat, že ho máte nedostatek a na

Tělo a kondice

Co s namoženými svaly po tréninku?

Namožení svalů potká čas od času každého, kdo pravidelně provádí fyzickou aktivitu. Je to nepříjemný problém doprovázený intenzivní bolestí a neschopností vykonávat