Search
Close this search box.

10 potravin pro pevnou erekci

Zdroj: Freepik.com

Víte, co stojí za tím, že někdy nestojí? Občasné selhání může být pro muže prvním varováním, že něco s jejich zdravím, a to nejen sexuálním, není v pořádku. Nepříznivými faktory ovlivňujícími schopnost dosáhnout erekce jsou často vyčerpání, stres, psychologické problémy, cukrovka, obezita, kouření, nadměrné pití alkoholu a také užívání některých léků. Potíže s erekcí zároveň někdy indikují kardiovaskulární chorobu.

Pokud můžete uvedené nepříznivé vlivy vyloučit, zřejmě u vás došlo k poklesu hladiny testosteronu v těle. Obnovit jeho dostatečnou produkci pomáhají některé bylinky, především kotvičník zemní, maca nebo škornice šípolistá. Jestliže však na bylinky moc nejste, doplňujte nutrienty potřebné pro zdravé sexuální funkce prostřednictvím vhodných potravin. Nezapomínejte určitě na deset následujících:

1. Červená řepa

Obyčejná řepa je naprosto neobyčejná obsahem dusíkatých sloučenin, které se v žaludku mění na oxid dusnatý. Ten dilatuje cévy a zvyšuje průtok krve do penisu. Na tomto principu funguje Viagra, řepa je však mnohem levnější a zdravější a zdravá podpora erekce je na světě.

2. Vodní meloun

Meloun je skvělé letní ovoce s vysokým podílem aminokyseliny L-citrulin. Když konzumujete melouny, vaše tělo převádí L-citrulin na aminokyselinu arginin, která pomáhá zvýšit tvorbu testosteronu a zlepšuje účinek oxidu dusnatého.

3. Olivový olej

Za tím, že jsou Italové či Španělé považováni za výborné milence, stojí možná obliba olivového oleje ve středomořských kuchyních. Olivový olej obsahuje převážně mononenasycené mastné kyseliny, které indukují vyšší hladinu testosteronu.

4. Granátové jablko

Granátová jablka mají příznivý vliv na kardiovaskulární zdraví, zlepšují průtok krve a tvorbu oxidu dusnatého, zpomalují usazování arteriálního plaku. Zvyšují produkci testosteronu a také sexuální apetit.

5. Oves

Ovesné vločky možná nejsou na první pohled příliš sexy potravinou, ale dodají tělu spoustu energie a přírodní steroidy a saponiny. Tyto živiny udržují zdravou zásobu testosteronu v těle. Studie ukázaly, že oves pomáhá uvolňovat vázaný testosteron v krvi.

6. Brukvovitá zelenina

Kapusta, zelí nebo brokolice jsou zásobárnou řady vitamínů a minerálů, které přirozeně pomáhají zvyšovat tvorbu hormonů. Složky jako jsou L-arginin nebo komplex vitamínů skupiny B jsou nutričně důležité zejména pro mužské zdraví.

7. Avokádo

Na rozdíl od většiny ostatních druhů ovoce typických vysokým obsahem sacharidů je avokádo napumpováno mononenesycenými mastnými kyselinami, které jsou důležité pro tvorbu testosteronu. Stejně důležité jsou v něm i vitamíny A, K2, C, B2, B5, B6 a minerály zinek, hořčík a měď.

Zdroj: Freepik.com

8. Dýňová semínka

Semena dýně patří mezi nejbohatší zdroje zinku. Tento prvek hraje roli v tisících různých enzymatických reakcí v těle. A to včetně těch, které se podílejí na produkci testosteronu.

9. Kakaové boby

Nepražené kakaové boby jsou nejlepším mlsáním. Oplývají hořčíkem, zinkem a mědí, tedy minerály nezbytnými pro správnou činnost reprodukční soustavy. Obsažený L-arginin zase pomáhá tělu vytvářet bílkoviny a stimuluje uvolňování přírodních mužských hormonů.

10. Česnek

I když česneku byste se kvůli jeho intenzivnímu aromatu měli bezprostředně před milostnými hrátkami vyhnout, dopřávejte si ho kdykoliv jindy v hojné míře. Je v něm totiž sloučenina diallyldisulfid, která zlepšuje tvorbu hormonů stimulujících produkci testosteronu.

Jak vidíte, možností, čím se krmit, aby se vaše mužská pýcha zaskvěla v plné síle, je opravdu hodně. Stačí si jen vybrat.

Sdílet na Facebooku

Audiron

Další zajímavé články

Tělo a kondice

Co s namoženými svaly po tréninku?

Namožení svalů potká čas od času každého, kdo pravidelně provádí fyzickou aktivitu. Je to nepříjemný problém doprovázený intenzivní bolestí a neschopností vykonávat