Bylinky pro husté vlasy – Je to vůbec možné?

Zdroj: Freepik.com

Staré dobré bylinky vám pomohou v nesnázích. Husté vlasy jsou snem každého. Ale pokud zrovna vaše hříva neměla to štěstí na husté a zdravé vlasy, máme pro vás pár bylinek, které pomohou.

Každý základ začíná na talíři

Ještě předtím než začneme bylinkami, je důležité podotknout, že mnoho problémů začíná tím nejdůležitějším – stravou. Pokud se z fast foodových jídel stal denní chleba, není divu, že problémy nastaly. Zkuste jídelníček trochu obměnit, za pestřejší a zdravou stravu poděkují nejen vlasy, ale i zdraví.

Bylinní super hrdinové

Bylinky, osvědčené již našimi babičkami, se mohou zdát obyčejné, přesto dokáží zázraky. Jsou to například:

  • kopřiva 
  • rozmarýn 
  • měsíček
  • přeslička  
  • lopuch

Toto kombo se používá v podobě oplachu. Některé, jako je například kopřiva, jsou vhodné i jako čaje. Oplach vytvoříte vylouhováním bylin. Kombinaci si můžete vytvořit i podle toho, jak to zrovna vašemu tělu (konkrétně vlasům) vyhovuje, což se může odvíjet od typu vlasů nebo ročního období.

Stará známá šalvěj

Trápí vás problémy už od kořínku? Stará dobrá šalvěj oplývá antibakteriálními schopnostmi, které pomohou – zejména, pokud trpí pokožka hlavy. Po každém mytí vmasírujte odvar ze šalvěje, pokožku zklidní. Pro silnější účinky namočte ručník v odvaru a nechte pár minut působit na vlasy. Vyzkoušejte také šalvějovou tinkturu či olej a využijte sílu šalvěje na maximum.

Ostropestřec

Bylina, která hraje významnou roli při detoxikaci jater a pročištění ledvin. Účinky ostropestřce jsou ale daleko rozsáhlejší než se může na první pohled zdát. Ostropestřec mariánský zabraňuje vypadávání vlasů. Můžeme se s ním setkat ve formě oleje, který se aplikuje přímo na vlasy, nebo doplňků stravy.

Tip: Vyzkoušejte i účinné masky na vlasy. Připravili jsme pro vás 6 tipů na nejúčinější domácí vlasové masky.

Sdílet na Facebooku

Audiron

Další zajímavé články

Tělo a kondice

Jak se vyhnete ranní únavě?

Známe to všichni. Vykročíme z postele levou nohou a cítíme se pod psa, ranní únava nečekaně přichází. Většinou jde pouze o chvilkový moment,

Tělo a kondice

6 projevů, že se málo hýbete

Pohyb je pro tělo velmi důležitý, zvyšuje fyzickou kondici a udržuje člověka v psychické pohodě. Jak poznat, že ho máte nedostatek a na

Tělo a kondice

Co s namoženými svaly po tréninku?

Namožení svalů potká čas od času každého, kdo pravidelně provádí fyzickou aktivitu. Je to nepříjemný problém doprovázený intenzivní bolestí a neschopností vykonávat