Search
Close this search box.

5 snídaní, které připravíte bez vaření

Zdroj: Freepik.com

Zaspali jste, nestíháte nebo se vám prostě nechce trávit ráno za kuchyňskou linkou? S těmito recepty se rychle „nadlábnete“, získáte energii a především je budete mít hotové za několik minut!

Smoothie bowl

Osvěžující dobrota, která zasytí, dodá energii a v misce vypadá nádherně. Oproti klasickému smoothie má hustší konzistenci a nabírá se lžící. Na přípravu budete potřebovat 60 ml rostlinného mléka (mandlové, sójové, ovesné nebo rýžové), řecký jogurt (může být, ale nemusí), banán, lžíci chia semínek a dle chuti med. Vše rozmixujte dohladka. Hotové smoothie nalijte do misky a ozdobte kokosovými lupínky, ovocem, oříšky a semínky. 

Banánové lívance

Super rychlý recept na lívanečky, které provoní celý váš byt. Doporučujeme použít přezrálé banány, jsou oproti těm nezralým sladší a měkčí. Připravte si banán, hrnek rostlinného mléka, hrnek špaldové mouky, špetku soli a lžičku mletého lněného semínka. Banán rozmačkejte, vše smíchejte a rozmixujte. Následně si rozpalte pánev a opékejte lívance na kokosovém oleji. Ozdobte dle libosti, vynikající jsou například v kombinaci s tvarohem, ovocem a javorovým sirupem.

Chia pudink

Při tomto receptu je nutná příprava o den dříve, nejlépe večer. Chia semínka na sebe vážou tekutinu, po zalití vodou zvětší svůj objem až 12krát, ráno máte prakticky hotovou snídani. Do nádoby (nejlépe skleničky) naskládejte oblíbené ovoce, následně přidejte zhruba 10 lžiček chia semínek, zalijte 200 ml tekutiny (voda, rostlinné mléko) a důkladně promíchejte. Nechte v chladu a temnu nabobtnat, ráno ho ozdobte ovocem, oříšky a sirupem.

Ovocný salát s tvarohem

Osvěžující salátek potěší milovníky sladkých snídaní. Nachystejte si omyté ovoce, nakrájejte na kousky a vložte do misky. Do tvarohu přidejte citrónovou šťávu, vše smíchejte a nakonec pokapejte rýžovým sirupem.

Čerstvý sendvič se šunkou

Na kvalitní žitný chléb namažte sýr Lučina, přidejte ledový salát, nakrájená rajčátka a ředkvičky. Do sendviče vložte plátky kvalitní šunky (můžete nahradit sýrem) a pokapejte olivovým olejem. Přeložte plátky přes sebe a rozřízněte napůl. Rychlá a vydatná snídaně je na světě.

Sdílet na Facebooku

Audiron

Další zajímavé články

Tělo a kondice

Co s namoženými svaly po tréninku?

Namožení svalů potká čas od času každého, kdo pravidelně provádí fyzickou aktivitu. Je to nepříjemný problém doprovázený intenzivní bolestí a neschopností vykonávat