3 seberozvojové knihy, které vám poradí, jak dál

Zdroj: Freepik.com

Seberozvojové knihy patří ke způsobům, jak ze sebe můžeme dělat lepšího člověka. Některé jsou o sebekontrole, vytrvalosti, další pak rozebírají emoce, životní filozofie a podobně. A my jsme si pro vás dnes připravili tipy na 3 knihy o seberozvoji, které by ve vaší knihovničce neměly chybět.

Atomové návyky – James Clear

Přemýšlíte, jak se zbavit svých špatných zlozvyků? A jak si do života přitáhnout naopak ty správné? Pak si přečtěte tuto knihu, jejímž autorem je James Clear. Ten se této problematice věnuje dlouhodobě, kromě úspěšného blogu  newsletterů vydal i knihu – Atomové návyky.
Pokud jste si mysleli, že je budování dobrých návyků těžký běh na dlouhou trať, zjistíte, že tomu tak vůbec být nemusí.

Autor vám objasní jednoduché principy, na základě kterých můžete ušetřit spoustu svého času a zlepšit si kvalitu života. Protože i drobné změny s sebou přinášejí dlouhodobé výsledky.

Tajemství – Rhonda Byrne

Co chcete? Štěstí, lásku na celý život, zdraví nebo peníze? Ať už je vaším snem cokoliv, můžete to dostat. Autorka seberozvojové knihy shromáždila a vysvětlila ve své knize učení duchovních mistrů a učitelů, které se zakládá na víře. Tato víra tvrdí, že zákon přitažlivosti opravdu funguje a co je hlavní – opravdu funguje.

Pokud chcete patřit k těm, kteří věří, že si vše do svého života přitáhli sami svými myšlenkami, je tato kniha tím pravým právě pro vás.

Myšlením k bohatství – Napoleon Hill

Pokud se čtením seberozvojových knih teprve začínáte, rádi bychom vám doporučili knihu Myšlením k bohatství. Jde o „startovací knihu“, která vás naláká ke čtení knih dalších. Můžete si v ní přečíst o moudrostech úspěšných a bohatých lidí, které pro vás mohou mít velkou hodnotu. Díky tomu budete vědět, jak se stát úspěšným a mít ve svém životě vše, co budete chtít.

Náš tip: Přečtěte si naše rady a tipy, jak zvládnout aktuální situaci, pracovní nápor nebo péči o rodinu a udržet si duševní zdraví v rovnováze.

Share on facebook
Sdílet na Facebooku

Audiron

Další zajímavé články

Tělo a kondice

Jak se vyhnete ranní únavě?

Známe to všichni. Vykročíme z postele levou nohou a cítíme se pod psa, ranní únava nečekaně přichází. Většinou jde pouze o chvilkový moment,

Tělo a kondice

6 projevů, že se málo hýbete

Pohyb je pro tělo velmi důležitý, zvyšuje fyzickou kondici a udržuje člověka v psychické pohodě. Jak poznat, že ho máte nedostatek a na

Tělo a kondice

Co s namoženými svaly po tréninku?

Namožení svalů potká čas od času každého, kdo pravidelně provádí fyzickou aktivitu. Je to nepříjemný problém doprovázený intenzivní bolestí a neschopností vykonávat